AGB CODE: 75753486 Kvk: 74717561
+ 31 (0) 6 15145051
info@felzozorg.nl

Klachten

Thuiszorg voor ouderen

Wij zijn aangesloten bij Stichting Klachtenregeling, daar zitten we bij een klachtenfunctionaris en een geschilleninstantie. Hierdoor kunnen we garanderen dat deze onafhankelijk is en voldoet aan de WKKGZ.

Wij zullen er alles aan doen om u tevreden te stellen over de zorgverlening van FelZo. Toch kan het voorkomen dat u een klacht heeft. Wij zien een klacht niet als kritiek, maar als een mogelijkheid om onze dienstverlening te verbeteren en hier aan te gaan werken en met u in gesprek te gaan totdat wij er samen uit komen! 


Als u een klacht heeft, bespreekt u deze eerst met de betreffende persoon/zorgverlener bespreken.
Lost dit niets op, dan kunt u dit met de wijkverpleegkundige of de leidinggevende bespreken, onze secretaresse houdt een klachten registratie bij. Neem hier contact met ons op
Komt u er samen ook niet uit? Dan kunt u terecht bij onze klachtenfunctionaris, uw klacht wordt behandeld door een afhankelijk persoon.
Zie hier de gegevens van de geschilleninstantie;

Contactgegevens Stichting Klachtenregeling.nl

Website;www.klachtenregeling.nl

Raadpleeg de website voor hun algemene voorwaarden.

Email;info@klachtenregeling.nl

Telefoon; 085-4858560

De beller is sneller 😉

Bedankt voor uw vetrouwen in FelZo Thuiszorg.

BESPREKEN

Stap 1.
Bespreek uw klacht met de desbetreffende medewerker. 

BEHANDELING

Stap 2.
Is u klacht hiermee niet opgelost? Stuur een brief naar het hoofdkantoor t.a.v Algemeen manager.

GESCHILLENCOMMISSIE

Stap 3.
Neem contact op met een onafhankelijke klachtenregeling,